Ja då var

han tillbaka. Åren har gåt men det ska va väl ni ge fan i. Jag ha tydligen blivit äldre, den lilla har blivit stor och den imellan skall vi inte prata om.
 
Samhället då, dett rövhål av oliktänkande individer som tror sig att rätten att tyck och tänka vad dom vill!!  
 
Nä tillbaka till feodaltiden där var och en visste sin plats, numera springer en hjävla massa löst folk omkring och har åsikter. Uppradning och ryggrandning borde gälla bland de lägre stånden.  
 
 
Var nyligrn och bevistade ett utav dom länder där dom vet att hylla överheten, buga när man inträder i salongen och lägga sig platt för alla önskemål. Danmark är fortfarande fint för oss som har peningar som min gammel mostyr sa.
 
 
Jag har ju nu faktiskt tänkt att underhålla det här en del då jag har gjort av med så mycket pengar och rest så inutavhelvete så jag har inget kvar att göra..
 
om du fortsätter läsa detta är det fel ihuvdet på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0