Vanmakt tillägnad Mr Pink

Jag ha riggat upp bajonetten med hjälp av silvertape på stolsryggen. Dess nyslipade egg ser så lockande ut så jag sträcker ut tungan och slickar på hela dess längd. Känner hur blodsmaken fyller munnen. Den där metalliska smaken jag har lärt mig älska.

Bajonetten är riggad så att om jag sätter mig ner helt varligt, så bör den sjunka in precis bakom skallbenet och bedöva bakre hjärloben. Det bör få spasmera i kroppen att sluta men jag kommer att vara vid liv. Då kan jag le åt alla som ser mitt fulländade försök för att skapa något varaktigt. Min egen död. Jag kommer ju slutligen blöda ihjäl men det ser jag som ett smärte problem.




Annars är allt bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0