Jahaja

Jaja för fan nu ska jag skriva igen.

Skulle ha varit inlagd på Hospitalet just nu och fått röret rensat men icke, en skitförkylning stoppade denna njutning så nu får jag vänta ett par veckor till. Synd, jag hade ju sett fram emot att få ligga hemma och ha ont i röven 4-8 veckor.

Förövrigt har det inte hänt så mycket, jag har bara varit trött på att sitta framför den här burken och valt att sova bort dom senaste veckorna istället.

Göresten skall väl ni skita i det.

Annars är allt bra

Kommentarer
Postat av: Patrik

Det finns många sått att få ont i röven på. Jag ställer upp bara du säger till he he.

2008-09-26 @ 20:16:15
URL: http://alcoholicstruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0