Long time no see

Det var ett tag sen.



Jag har inte haft lust.



Jag har varit sjuk.



Det är höst.




Och...Jag hatar er.



Vi håller på och spela in en ny skiva med vårt gammla popband. Jag har insett att en återförening bär inte alltid med sig något gott. Fy faen vad kassa dom andra är. Min röst å andra sidan har inte förändrats ett dugg. Gudars vad vackert jag sjunger.

I Lördags vart vi en sväng till Tyskland och köpte sprit. Jag, Aldor, Mr H, Gammelfarbror U, Tage-Görans pajk och killen med tjejnamn. Det var inte så loligt. Gammelfarbror U va kanon redan 04,30 när han klev in i bilen och han var ju inte snyggare 14 timmar senare, det enda roliga han bidrog med var att han köpte 3 flak fruktsoda men han trodde det var Öl. Haha det kan han ha det gammla aset.

Själv ska jag berätta en lite historia som man kan lära sig en del av. På hemresan så smakades det ju av en del av förådet och som alla vet har ju urinblåsan en egenhet att den vill bli tömd med jämna mellan rum. Min hade talat om det för mig i en timmes tid, så när vi väl stannade hastade jag bort i ett buskage. Halade ner mina böxer och lät vårfloden komma, herrejösses vad skönt det är att urinera när man verkligen behöver det. Ni vet så där pinkenödig så man bara skriker rätt ut för att trycka ut dom sista dropparna. Jag tror att det blev minst 2,5 liter, och allt hade jag lyckats pissa rakt ner i mina byxor som låg nere vid fotknölarna. I grenen låg en liten pöl och skummade, mmmm...jag fick hälla av byxorna innan jag tog på mig dom, åh så gott att sitta i 20 mil med dom på mig.

Vad kan man då lära sig av detta? Jo att jag är en idiot.


Tisdag är det dags för operation igen, jag vill inte. Jag har lite onda aningar så om ni inte läser nått på ett tag så kan ni förvänta er att jag kommer och spökar för er.

Som alltid, jag avskyr er.

Annars är allt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0