Hej

Jag har funderat på en sak. En av dom bästa saker jag vet, det är att komma hem ifrån jobbet en fredag. Laga middag till familjen och gosa med dom ochså vid en 19-20 snåret ta ett bubbelbad eller en bastu (ja jag har både och, jag är en höginkomstagare) tippa i mig en avsevärd mängd whiskey/Calvados beroende vad jag är sugen på och sedan sitta framför datorn en stund. Hur mycket jag petar i mig är helt beronde på om min sambo skall jobba på lördagen eller inte. Vi som har en årsinkomst överstigande priset av en normalstorvilla tycker inte dett är konstigt på något vis men ni som lever ur hand till mun tycker att detta är ett förkastligt beteende. "I pity you" som Elvis sa till Marilyn när hon hade glömt småbyxorna i Sammy davies jr säng. Jag tänker inte försvara mitt beteende för människor som inte har annat för sig än att läsa vad andra människor gör. Jag vet iallafall en rödvinsdrickande bowlingspelare i Dalarna som förstår.

Fortfarande sjukskriven och njuter faktiskt av det. "Fattigt folk behöver ett arbete att gå till"som min gammle faster brukade säga innan hon emigrerade till sydafrika.

Annars är allt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0