Afterlife

Jaha ja, jag överlevde. Annars hade det varit lite coolt att dö av en rövoperation. Men det är inte slut än, jag har inte varit och bajjat än, det ska bli en njutning. Ett par öppna sår stora som 5 kronor i tarmen.....ohh the joy.. jag tror att en sådan njutning är få förunnat att ha.

Tiparol är fina grejer, man har inte ont, man är helt avtrubbad och man blir trött. Ungefär som att se på Idol med skillnaden att man får ont.

Jag har en vän som har fiskat upp en horsimpa, strax utanför ströget i Köpenhamn. Eller så var det en Hornsimpa i Orsasjön. I vilket fall tror jag det är hittepå alltihop, jävla skojfisk.

Nä nu ska jag ta meducin, så ha en trevlig kväll och gör som Brian, sod off.

Annars är allt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0