Trött

Har avslutat en den första veckans arbete efter 3 veckors sjukskrivning. Jag är fan inte skapt till att arbeta, det är säkert! Jag är menad för större ting, arbete är för enkelt folk. Fy fan vad trött jag är på min kalla jävla lastbil....Usch.


Familjen har precis bestämt att vi ska tillbringa en vecka i Februari i Orsa.....TJOHOOOOOOOO.............Jag kommer nog aldrig mer hem, jag ska bygga mig en liten jordkoja i skogen där jag ska framaleva mina dagar på bär, myror och sånt jag kan sno ifrån gammelt folk och kanonfulla turister på yrorna.

Pelletspannan har ju krånglat en del oxo, första kalla veckan och så börjar den jäveln bråka. Fem år har vi eldat med pellets nu och inte en vintervecka har det fungerat som det skall. Nä nästa vinter när jag sitter i min jordkula i Orsaskogarna blir det bättre.


Annars är allt bar

Kommentarer
Postat av: D-man

Hahahaha Jag visste det. Du är en liten Hobbit : )

2008-11-18 @ 21:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0