Slut

Dom som känner mig vet att jag är en överjävel på att sjunga. Den eran är numera slut, har precisi lyssnat igenom Nya Demon med gaybandet och det låter ren jävla skit. Fy fan vad deppig jag blir, jag låter som en blandning av en kastratsångare och Tony Irwing. Jag sjunger så kass så jag borde släpas ut på gatan och pryglas offentligt. Nä nu är det slut på sjungandet, ska det låta så här så kan det kvitta. Ballefjong oxo, jag tycker ju det är kul att sjunga men låter det så här jävla dåligt så ska man låta bli att göra det offentligt iallafall.


Annars är allt inte alls bra, jag är lite ledsen.

Kommentarer
Postat av: D-man

Jag vet hur det kan kännas Mr: T. Har själv suttit i denna båt och vet hur dystert det kan kännas... Men du måste hitta årorna och ro ut på de stora haven för att hitta tillbaxa till rötterna..............









Det finns bara ett botemedel för dig min vän, å då pratar vi inte om en lobotomi, utan om.......... S.P.G Mohahahahahahahahaha... Don´t fight it, just embrace it : )

2008-11-18 @ 21:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0