Jag såg.............

..........han den där mästerbloggaren i tidningen idag, han som va gift med hon som sa att han som har en bror som gör filmer om hammarkullen var ett fyllo och Judehatare. Undrar om hans tänder är på riktigt? Ja alltså han bloggaren, inte han den där andra som har en bror som tydligen är ett fyllo men ingen Judehatare.  Dom ser ut som en dålig Butterickskopia. Tänderna alltså.

Jag tycker om pannkakor, det liksom värmer i själen när man äter pannkakor. Pannkakor är naturens sätt att säga - Du duger till, va dig själv, vi växer här på buskarna för din skull. När man sväljer en pannkaka är det som ett litet ljus tänds långt inne i kroppen som säger  -Sluta skriva som en jävla mes annars blir det fan inte mer pannkakor.


Annars är allt ok

Kommentarer
Postat av: Anonym

...när jag sväljer ljus känner JAG mig levande...Pannkakor växer inte på buskar utan på formalinimpregnerade plankor...Det är äggen som växer på buskar och vore det inte för indiska ghurkor skulle ägg prata ut och säga att de inte alls känner mig....Vad gäller den där snubben tandfen gav fan i, han som bloggar och var gift med den där polskan som sa att den där andra var ett fyllo, alltså brorsan till brorsan som gjorde Hammarkullen...så är jag rädd för hans utseende, make me dream bad things...Tänderna är inget att göra nåt åt som Hyland skulle säga...tror jag iaf...Nu ska jag nog sova

2008-11-02 @ 00:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0