Fredag...

...igen, gudars skymmning vad skönt. Jag skrev inget förra helgen för jag ville inte. Jag var på 50-års kalas och drack mig något så in i bomben berusad. När ens vänner börjar fylla 50 då är det dags att söka upp nya, yngre dylika.

Festen var trevlig, den hölls i en stor lagård på loftet, under oss hade  vi en väldigt massa Harley-Davidsonar. Det var dukat med linnedukar och det serverades smörgåsbord. Öl, Vin, Sprit, Whiskey, Konjak, Kaffe och vatten fanns att dricka. Jag provade alla sorter en gång, dom flesta provade jag än en gång och nästan alla sorterna provade jag 5-6 gånger till. Födelsedags barnet blev hyllat som sig bör med sång och "dans"? Nu har jag firat honom så nu behöver jag inte bevista Hells-Angels fester nått mer.

Söndagen var kanske inte prexic lika rolig, inte Måndagen eller Tisdagen heller, men Onsdagen var skittråkig.

Nu på Lördag (imorgon) ska vi på dop. Det borde finnas en lag som säger att man bara får bjuda släkt på dop och inte kamrater som inte kan med att tacka nej.

För övrigt föraktar jag fortfarande större delen av mänskligheten och framför allt ni som läser det här, så dra åt helvete.

Annars är allt bra

Kommentarer
Postat av: D-man

Slå mig sa machosisten, nej sa sadisten. : ) Vi älskar dig åxå herr "Bagger"

2008-11-18 @ 22:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0