Fredag....

.....19:19. begäret sätter in allt mer, fångade nyss en spindel här i källaren och lät den gå upp och ner på min berundade kropp för att se om den kunde få mina tankar att vandra åt olika håll istället för bara mott ett, detta vansinne som sitter så djupt fast i mitt innersta, som har utnyttjat mig så grovt de senaste 21 åren, när ska det ta slut, varför är det så svårt.....WHY...(står på knä med huvud och händerna sträckta mot skyn, i det här fallet emot källartaket.) Känner tungan raspar mot insidan av min överläpp och hur ledsen den blir av att bara finna tomhet, magen som inväntar den syraaktiga men andå så tillfredställande saft av ren njutning komma nedstrilande genom svalget och fylla ut min magsäck bara för att ett par minuter senare tacka genom att kasta upp en magsyreattack likt Etnas glöd rakt upp i svalget.

En dag i taget, 4 dagar har gått.



Men annrs är allt rakt åt helvete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0