Hus och mannen som brann upp

Vi har varit och tittat på hus igen. Ett underbart litet vackert hus med strandtomt där vass-snäppare vankade av och ann i kvällsbrisen. Enda problemet var att det var dyrt som fan och ett ruckel, så vi får bo kvar i det hus vi har. Kanske hälla lite färg på det och gräva en pool.

Vi har även varit barnlediga, jag och den mellanstora tjejen. Som alla ansvars"fulla" föräldrar så tog vi det lungt och läste en bok......INTE. Vi var hos goda vänner och åt middag och söp som svin, under nattens gång kände jag att vissa delar av kroppen behövde tömmas. Då våra vänner inte har avlopp än så hade dom utedass, det var så vackert att sitta där i sommarnatten och bajsa, lyssna på lommen och nynna en truddelut. Efter et tag så hörde jag ett ljud som lät ungefär "woopa, woopa, woopa" hmm...trodde var ett flygplan..men icke, det var min skjorta som hade antänts av ett ljus mitt i bajjandet. Det blev en något lustigt avslut på det toalettbesöket och 3:dje gradens brännskador på sidan..så kan det gå.

Annars är allt bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0