15/07 2008 JÄRNJUNGFRU?

Jag skall åka till den Kungliga huvfudstaden. Nej inte för att träffa hans kungliga höghet och hanses tyska kärring. Nej jag skall se på en orkester som ska spela upp på nån sorts idrottsplats, det ska bli skoj. Jag undrar om det är dans och så eller om ungdomarna bara ska stå och titta.

 Om jag har förstått saken rätt så är det ett par äldre engelska herrar som skall mucisera för oss, jag undrar om det är någon typ av kammarmusik. Då blir det nog inte mycket dans tyvärr.

Jag tar med mig mina flickor, farbror Sot, Herr H och killen som liknar Harry Potter. Jag tror vi ska smaka skarpt innan. Bra

Annars är allt bra

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll :)

2008-07-22 @ 21:39:32
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: klara

gå gärna in på min blogg och välj vilken outfit som är finast (A) ha en bra kväll <3

2008-07-22 @ 21:39:37
URL: http://lifeofklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0