Lycklig?

Jag har precis sett ett avsnitt av "Den vita stenen" med min dotter. Där kunde man se två lintottar leka sig igenom ett sommarsverige på 30-40 talet nån gång. Vädret var vackert varje dag och vattnet var sådär lagom varmt för ett dopp. Jordgubbssaften och dom nybakade släta bullarna stod alltid uppdukade när dom blev småhungriga. Lekarna avlöste varandra, allt ifrån indianer och cobojsare till kurragömma och datten. Sommaren verkade aldrig ta slut och dom somnade varje kväll förvisade om att dagen efter skulle bli ännu roligare än den tidigare..........................FY FAN


Jag är mycket hellre en 35 årig man med ett pissigt jobb som jag hatar och sliter ut kroppen på, ett hus som sakta förfaller runt mig och vars enda lycka står att finna djup, djupt i botten på en flaska av den billigaste Whiskeyn som går att uppbringa.

Annars är allt bra

Kommentarer
Postat av: Patrik

Fan bullen... Det här är fanimej humor.

Ja,jag vet. Jag är antagligen hellrubbad men det underlättar i livet.

Din blogg kommer följas av mig och du är länkad från min blogg



Ha det!

2008-08-23 @ 20:45:56
URL: http://alcoholicstruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0